In conformitate cu art.9 alin.1 din Ordonanta nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, Clientul beneficiaza de o perioada de 30 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, respectiv de a returna produsele cumparate, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri.

Perioada de retragere expira in termen de 30 zile din:

(i) ziua in care clientul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de client, intra in posesia fizica a produselor, in cazul contractelor de vanzare, sau:

(ii) ziua in care clientul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de client, intra in posesia fizica a ultimului produs in cazul in care clientul comanda printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separat,

(iii) ziua in care clientul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de client, intra in posesia fizica a ultimului produs sau a ultimei piese, in cazul livrarii unui produs care consta din mai multe loturi sau piese

 

Modalitatile de exercitare a dreptului legal de retragere

   Clientul, in vederea exercitarii dreptului de retragere din contract, este obligat sa notifice in mod expres KrillOil.com.ro la urmatoarele date de contact: contact@krilloil.com.ro sau 0764.477.646, cu privire la intentia de retragere din contract, sub forma unei declaratii neechivoce (scrisoare trimisa prin posta/fax/e-mail).

 

   In cazul returnarii partiale a produselor, KrilOil.com.ro va returna numai contravaloarea produselor pe care clientul doreste sa le returneze, fara sa returneze taxa de transport pentu expeditie. Taxa de transport pentru returnarea produselor ramane in continuare in sarcina clientului.

   Cu excepţia cazului în care KrilOil.com.ro s-a oferit să recupereze el însuşi produsele, Clientul returnează produsele sau le înmânează KrilOil.com.ro sau unei persoane autorizate de KrilOil.com.ro să recepţioneze produsele, fără întârziere nejustificată şi în decurs de cel mult 30 zile de la data la care acesta a comunicat KrilOil.com.ro decizia sa de retragere din contract. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi de client înainte de expirarea perioadei de 30 zile.

   Returul va fi acceptat daca produsul este in aceeasi stare in care a fost livrat, fara urme de uzura si este complet, inclusiv cu accesorii.

   In cazul in care produsul returnat a facut parte dintr-o campanie promotionala de acordare a unui produs cadou, odata cu returnarea produsului achizitionat se va returna si produsul oferit cadou.

 

Produsele exceptate de la posibilitatea de returnare

 

NU se returneaza:

In conformitate cu dispozitiile art.16 lit. d), e), f) din OUG 34/2014, sunt exceptate de la dreptul de retragere din contract (dreptul de returnare) urmatoarele produse:

   produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid (cu titlu de exemplu, dar fara a se limita la hrana pentru bebelusi (lapte, piureuri, sucuri, biscuit, saruri de rehidratare etc.)

   produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator (medicamente de uz uman, produse cosmetice, produse de igiena intima si produse care intra in contact cu mucoasa umana: scutece, periute de dinti, biberoane, suzete, nebulizatoare, termometre rectale, pompe de san, irigatoare, centuri postnatale, protectii mameloane, dus bucal, jucarii dentitie. Prezenta lista nu este exhaustiva).

   produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente.

 

Obligatiile Clientului in cazul retragerii conform art.14 alin.3 din OUG 34/2014

   Clientul este responsabil in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

   Ca atare, in functie de tipul de produs care se returneaza, daca se constata ca actiunile asupra acestuia tradeaza urme de folosinta excesiva ce pot cauza diminuarea valorii, produsul este trimis spre verificare catre furnizor/producator, pentru confirmarea/ infirmarea manipularii corespunzatoare a acestuia. Astfel, valoarea finala a acestuia se va stabili in functie de valoarea generata de costul pieselor necesar a fi inlocuite si/sau manoperei de reconditionare a produsului. Diminuarea valorii produsului returnat in functie de deteriorarea acestuia poate fi facuta pana la 50% din valoarea initiala.